𝗠𝗲𝗱𝗶𝗮 𝗕𝘂𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗦𝘆𝘀𝘁𝗲𝗺𝘀 𝗲𝗻 𝗕𝗶𝗻𝗱𝗶𝗻𝗰. 𝗩𝗢𝗗 𝗜𝗻𝘀𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗶𝗹𝗼𝘁

Bindinc. VOD Insights en Media Buying Systems zijn een samenwerking gestart om mediabureaus inzicht te bieden in consumentengedrag op streaming videoplatformen. Beide partijen zien namelijk door de opkomst van AVOD-modellen kansen om adverteerders in de toekomst beter te laten begrijpen wie de gebruikers van deze platformen zijn.

Vanaf 10 maart worden de inzichten van videocontent en het kijkgedrag van verschillende doelgroepen op grote streamingplatformen daarom ook maandelijks gedeeld in Mediaview, een veelgebruikte planningstool voor mediabureaus en media-exploitanten.

De inzichten worden verkregen via een maandelijks panelonderzoek onder 4.000 respondenten van 16 tot 80 jaar oud die een streamingabonnement hebben. De resultaten hiervan zijn representatief voor Nederland.

Benieuwd hoe de inzichten van Bindinc. VOD Insights nog meer van waarde kunnen zijn? Neem dan contact op met branco.scherer@bindinc.nl 📩

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*