New Wave gaat vandaag van start. Dit nieuwe merk wil ‘jongeren inspireren hun dromen na te jagen en daar ook naar te handelen’, meldt Talpa. Het merk legt als partner in business van ambitieuze jongeren de komende tijd de basis voor een loyale community van jonge ‘goal’diggers. Jorik Scholten (Lil Kleine) is de eerste ambassadeur van NEW WAVE.
NEW WAVE wil vleugels geven aan ambitieuze jongeren. Het nieuwe merk wil aan jongeren tonen wat er nodig is om het leven waar ze van dromen na te jagen en werkelijkheid te maken. Het Youtube kanaal biedt formats waarin succesvolle jongeren aan het woord komen en handige tips en tools delen. Motivatie, inspiratie en het denken in mogelijkheden voeren de boventoon op het platform. NEW WAVE krijgt ook andere extensies, onder meer op Instagram en er zal content van NEW WAVE op KIJK te zien zijn.
NEW WAVE gaat op donderdag 26 september op haar YouTube kanaal van start met ‘Jorik’s life’: een docuserie over de eerste ambassadeur van het nieuwe merk. Jorik leer je in de serie kennen als persoon achter de artiest Lil Kleine. Hij neemt je er ook mee in zijn leven als artiest, vader, zoon, vriend, miljonair en rasechte Amsterdammer.
Op maandag 30 september lanceert NEW WAVE de volgende nieuwe serie ‘Geld moet rollen’. Hierin praten acht jonge talenten met documentairemaakster en presentatrice Linda Hakeboom over hun weg naar succes, aan de hand van hun meest memorabele aankoop. Linda gaat onder meer in gesprek met de YouTubers Hanwe, Gio Latooy, Qucee, Giel de Winter en de zusjes Reinders over hun modeonderneming.
Ambassadeur Jorik Scholten, Anna Nooshin en Giel de Winter wisten alle drie op hun geheel eigen manier en veelal na tegenslagen en kritieken, hun allerstoutste dromen te realiseren. Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij alle drie te zien zijn in de manifestvideo van NEW WAVE.
Geef als eerste een reactie