OPPO is nieuwe sponsor van The Voice of Holland

OPPO is een van de grootste smart device makers ter wereld, maar toch nog niet bekend bij veel Nederlanders. Daar wil het bedrijf wat aan doen en heeft daarom gekozen voor een geïntegreerde sponsorsamenwerking met The Voice of Holland.

De samenwerking bestaat onder andere uit de inzet van OPPO break bumpers, backstage gebruiksmomenten en tv commercials rondom de uitzending. Met OPPO smartphones wordt daarnaast allerlei exclusieve online content gecreëerd. De eerste aflevering van het 11e seizoen van de kijkcijferhit gaat op 20 november van start bij RTL 4.

OPPO wil samen met The voice of Holland een bredere doelgroep kennis laten maken met het merk, dat internationaal al een miljoenenpubliek weet te bereiken. Naast in program sponsoring en co-created content start OPPO een social mediacampagne in november om kijkers ook buiten de uitzendingen om te activeren. OPPO vierde onlangs zijn 16e verjaardag en is een van de vijf grootste smartphonemerken ter wereld.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*