BNN-VARA en NHTV Breda zijn toegetreden als strategisch partner van Hilversum Media Campus. Hilversum Media Campus heeft de ambitie om opleidingen en bedrijfsleven dichterbij elkaar te brengen om zo samen de Nederlandse media-industrie blijvend te versterken.
Hilversum Media Campus is een initiatief van bedrijven, opleidingen en overheden. Gemeente Hilversum, Beeld en Geluid, iMMovator, RTL Nederland, United, ROC van Amsterdam, HKU en Media Park vormen samen de stuurgroep. Naast deze partners van het eerste uur, die bekend maakten zich weer voor een jaar aan Hilversum Media Campus te verbinden, treden ook BNN-VARA en NHTV Breda toe tot de strategische partners van HMC.
Jan Müller (Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid en voorzitter van de stuurgroep van Hilversum Media Campus): “Voor HMC is de samenwerking met NHTV en BNN-VARA zeer waardevol. NHTV is een vooruitstrevende onderwijsinstelling en heeft met de executive Master in Media Innovation een uniek programma in de markt gezet. Het ontwikkelen van nieuwe kennis over innovatie en nieuwe businessconcepten is erg belangrijk voor onze sector. BNN-VARA staat bekend om de manier waarop zij jong talent kansen bieden in hun organisatie. Door samen op te trekken kunnen we talent nog beter klaarstomen voor onze dynamische industrie.”
Geef als eerste een reactie