Amp.Amsterdam gaat Nederlandse Loterij, bekend van de volgende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten & TOTO, ondersteunen, adviseren en begeleiden op het gebied van muziek en audio. Met deze samenwerking breidt Amp.Amsterdam haar sonic branding partnerships verder uit.
Dries Poels, Head Of Marketing Nederlandse Loterij: “Innovaties in ons vak bevinden zich steeds vaker binnen het domein van audio en spraakbesturing. Dat heeft ook impact op de klantreis van onze spelmerken. Voor Nederlandse Loterij is sonic branding essentieel om de identiteit van onze merken in die klantreis verder te verstevigen. Met Amp.Amsterdam hebben we hiervoor de juiste partner gevonden.”
Joost Haartsen, founder & managing director Amp.Amsterdam: “Wij zijn ontzettend trots dat een organisatie als Nederlandse Loterij ons het vertrouwen geeft met deze mooie samenwerking. In 2020 hebben wij reeds het nieuwe geluid van Lotto mogen ontwikkelen en hebben daarmee de toon gezet voor de toekomst. We kijken dan ook enorm uit naar het strategisch uitbouwen van Nederlandse Loterij haar merken op het gebied van muziek & audio.”
Nederlandse Loterij is de grootste kansspelorganisatie van Nederland en bekend van de volgende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en TOTO.
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company is dé specialist op het gebied van sonic branding, muziek productie, muziek supervisie en audio-post productie voor merken en bureaus en werkte recentelijk nog aan het nieuwe geluid van Zespri en Lotto en produceerde onder andere muziek voor de laatste Interpolis, PLUS en Brand Bier campagne. Afgelopen jaar wonnen ze diverse prijzen, waaronder de Grand Prix bij de ADCN Awards voor Smoorverliefd (Interpolis), en creëerde ze meerdere top 10 hits met muziek gemaakt voor diverse campagnes.
Geef als eerste een reactie