Rik Reijnen start op 1 september als Entertainment Director bij Qmusic. In deze functie is hij bij de radiozender verantwoordelijk voor de (commerciële) partnerships met evenementen en artiesten.
Robert Bernink, Algemeen Directeur Qmusic en Directeur Entertainment bij DPG Media: “We hebben grote ambities op het gebied van evenementen en willen ons nog meer focussen op samenwerkingen met artiesten en events die bij ons mooie merk passen. Ook zal hij zich in gaan zetten voor andere merken binnen ons moederbedrijf DPG Media. We gaan met Rik mooie stappen zetten en ik kijk dan ook erg uit naar zijn komst.”
Rik Reijnen (36) was de afgelopen zeven jaar bij Talpa Network verantwoordelijk voor alle music- en mediapartnerships, zoals Mysteryland, Tomorrowland en alle grote Mojo-concerten. Daaronder vallen bijvoorbeeld de concerten van Marco Borsato in de Kuip en die van Ed Sheeran en Beyonce in de Johan Cruijff ArenA. Daarvoor werkte hij twee jaar als artiestenmanager van Gers Pardoel voor Modestus Management (bedrijf van Guus Meeuwis) en bij RadioCorp.
Bij Qmusic zal hij rapporteren aan Programmadirecteur Dave Minneboo.
Top Rik.