De nieuwe lifestyle- en cultuurzender van VICE treedt toe tot Screenforce, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV zenders.
Met deelname in Screenforce wordt VICELAND ook vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en neemt zij deel aan de verschillende innovatieprojecten, onderzoeken en andere activiteiten van Screenforce.Michel van der Voort, directeur van Screenforce: “VICELAND bedient vooral de jonge kijkers en vormt met haar programmering en platform een fantastische cross-over tussen lineaire TV en online video. Voor ons staat het woord TV voor Total Video. VICELAND is daarvan een mooi voorbeeld. Ik ben daarom verheugd dat platforms als VICE zich aansluiten bij Screenforce.”
Screenforce is de Nederlandse TV-marketing organisatie. Het doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op gebied van public affairs.
In Screenforce participeren verder Ster, RTL, Sanoma I SBS, BrandDeli, ORN en Disney Channels Benelux.
Geef als eerste een reactie