Binnenkort nieuwe cijfers over effectiviteit online radiocampagnes

Onderzoeksbureau MeMo² en de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam gaan onderzoeksdata delen. In juni worden de resultaten bekendgemaakt.

In de komende maanden zullen elf Masterstudenten communicatiewetenschappen afstuderen op de gegevens die MeMo² heeft verzameld met haar onderzoek naar de effectiviteit van (online) radio campagnes.

In 2016 is MeMo² samen met OMS & TMX gestart met een grootschalig multi-client onderzoek naar de effecten van (online) radio. Meer dan 35 adverteerders hebben geparticipeerd in het onderzoek, waarvan de eerste resultaten vorige maand werden gepubliceerd.

De masterstudenten hebben allemaal een eigen interessegebied en invalshoek om hun hypotheses te toetsen. Zo wordt de relatie tussen de contactfrequentie en effect van de radiocampagnes onderzocht. Eind juni worden de eerste resultaten vanuit de faculteit Communicatiewetenschappen verwacht.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*