Olivier was eerst werkzaam bij StoryTel.
Gerelateerde berichten
Podcasts worden steeds interessanter medium voor adverteerders
De integratie van reclame en de vermelding van merken in podcasts is een veelbelovende manier om te adverteren. Dat blijkt uit onderzoek aan het expertisenetwerk Communicatie, Media en Design van Arteveldehogeschool uit Vlaanderen. De meeste [lees verder]
Roderick Veelo: ‘De grootste impact is dat we een groep luisteraars zijn kwijtgeraakt’
In aanloop van de Online Radio Awards interviewt Spreekbuis diverse online radio- en podcastmakers. Ditmaal: Roderick Veelo (TPOcast). Alweer 5 jaar geleden startte je samen met Bert Brussen de TPOcast en een jaar later won je de award [lees verder]
Ruud de Wild: ‘Ik ga niets uit de weg’
In aanloop van de Online Radio Awards interviewen wij diverse online radiomakers en podcasters. Ditmaal: Ruud de Wild over zijn podcast 30 MINUTEN RAUW. [lees verder]
Geef als eerste een reactie