Kleine groei voor Videoland

Na een daling eerder dit jaar weet Videoland toch nog een groei van 9,5% op jaarbasis te realiseren. De dienst heeft nu 1,1 miljoen betalende klanten. Volgens RTL Group is deze groei vooral te danken aan het vijfde seizoen van Glory kickboksevenementen, de Mocro Mafia-serie en The Handmaid’s Tale-serie.

Hoewel Videoland een groei laat zien, wordt 2022 een gemengd jaar voor de service. Videoland verloor in het tweede kwartaal 57 abonnees door de introductie van Viaplay en HBO Max in Nederland, aldus RTL Group-topman Thomas Rabe. Videoland had aan het einde van het tweede kwartaal 1, 079 miljoen betalende abonnees, vergeleken met 1,136 miljoen in het voorgaande kwartaal.

4 Comments

  1. RTL laat nooit zijn achterste tong zien als het om cijfers gaat , als je er eerst 57.000 verliest , zoals Pim schrijft, , maakt RTL mij niet wijs bijvoorbeeld 57.010 klanten er bij hebben gekregen

  2. Sinds de nieuwe app van Videoland V2 is er geen plezier meer aan. De app is zeer traag op mijn smart tv en op mijn computer moet ik 2x inloggen. Met oude app nooit geen problemen. Daarom heb ik mijn abonnement opgezegd.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*