Nieuw commercieel duo in MT Talpa eCommerce

Tim Zuidema treedt toe tot het Management Team van Talpa eCommerce als Commercial Director. Zuidema wordt verantwoordelijk voor alle commerciële partnerships (B2B). Het gaat daarbij om partners in zowel de travel-, leisure- en entertainmentbranche, alsmede om leveranciers van fysieke producten gerelateerd aan vrijetijdsbesteding. De functie van Bart de Jong, voorheen Director Category & Operations, wordt uitgebreid met alle marketingactiviteiten van Talpa eCommerce. Als Director Category & Marketing draagt De Jong nu de volledige verantwoordelijkheid voor alle commerciële B2C-activiteiten.

Naast het commerciële duo Tim Zuidema en Bart de Jong bestaat de directie van Talpa eCommerce uit Caroline Ammerlaan (CEO), Marco van Neerbos (Director Product & Technology), Paul Mulder (Director HR) en Ruben Duintjer (Director Finance a.i.).

l

Tim Zuidema heeft de overstap gemaakt van L’Oréal Benelux. Daar was hij verantwoordelijk voor de commerciële strategie en partnerships binnen de dermo-cosmetica divisies in de Benelux. Eerder werkte hij onder andere bij Bacardi en Buutvrij for Life. 

Zuidema: “Talpa eCommerce heeft met haar merken en netwerk zowel B2C als B2B een waanzinnig bereik. Daar borduur ik graag op voort door het uitbreiden en creëren van succesvolle partnerships met mooie partners in de leisure sector. Door het bieden van aanvullende verkoopkanalen, bereik bij nieuwe doelgroepen en de unieke aanjaagmogelijkheden met onder andere Talpa Network, leveren wij daadwerkelijk toegevoegde waarde en kunnen we inspelen op de specifieke doelstellingen van onze partners.”

Bart de Jong werkt sinds januari 2016 bij Talpa eCommerce, voorheen Emesa. In verschillende rollen deed hij ervaring op over onder andere product development, CRM en eCommerce management. Eerder werkte hij onder andere bij Roland Berger.

Caroline Ammerlaan, CEO Talpa eCommerce: “Met de huidige inrichting van ons MT ben ik ervan overtuigd dat we onze organisatie naar een volgend niveau brengen. Door het aangaan van kwalitatieve, lange termijn partnerships met mooie partijen in de leisure branche brengen wij prachtig vrijetijdsaanbod naar onze consumenten. Deze ‘win-win-win’ streven wij elke dag na.” 

Talpa eCommerce

Talpa eCommerce, voorheen Emesa, bereikt met haar platformen VakantieVeilingen, VavaBid, GO WIN IT, ActievandeDag en SlaJeSlag elke dag miljoenen consumenten in Nederland, België en Duitsland. Talpa eCommerce kent de vrijetijdsmarkt en haar consumenten als geen ander. Met het unieke veilingmechanisme én de directe deals brengt de eCommerce divisie van Talpa Network vraag en aanbod bij elkaar. Zij biedt haar klanten een enorm aanbod aan belevenissen en producten en creëert extra afzetkanalen voor haar partners. Talpa eCommerce biedt oplossingen waarmee iedereen zich een winnaar kan voelen: de consument, alle partners en uiteindelijk ook de 200+ e-commerce experts die deze missie mogelijk maken.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*