De populaire Nederlandse YouTuber Marije Zuurveld is door Nickelodeon internationaal uitgeroepen tot onderdeel van de KCA PrankStars 2018. In deze rol doet ze samen met 15 influencers uit 11 landen exclusief verslag van de Nickelodeon Kids’ Choice Awards in Los Angeles en doet de dagen voorafgaand aan de show mee aan de allereerste KCA Prank War. Fans kunnen via social kanalen stemmen voor de beste prank en er wordt gestreden voor de ultieme eer: geslimed worden!
Alle KCA PrankStars:
- VS: Brooklyn & Bailey (@brooklynandbailey)
- VS: Alex Stokes (@imalexstokes)
- VS: Alan Stokes (@imalanstokes)
- Australië: Alex Hayes (@alexhayess)
- Duitsland: Mike Singer (@mikesinger)
- Argentinië: Alejo Igoa (@alejoigoa)
- Mexico: Mariana Bonilla (@marianaabonilla)
- Spanje: Alvaro Mel (@meeeeeeeel_)
- Brazilië: Malena Nunes AKA Loira Noob (@loiranoob)
- GB: Saffron Barker (@saffronbarker)
- VS: Ben Azelart (@benazelart)
- Nederland: Marije Zuurveld (@marijezuurveld)
- Italië: Luciano Spinelli (@spnlnv)
- Frankrijk: Mademoiselle Gloria (@gloria_nbr)
Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2018 wordt op zondag 25 maart om 19.00 uur op Nickelodeon uitgezonden. De Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2018 wordt mede mogelijk gemaakt door Heelys en Vingino.
Over Nickelodeon Nederland
Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in Nederland is Nickelodeon de nummer 1 kinderzender. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows.
Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Nederlandse kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Nederlands nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Voor de jongsten is naast Nickelodeon ook Nick Jr. te zien. In 2017 was Nickelodeon met 18.0% marktaandeel onder 6-12 jaar marktleider en een jaar eerder lanceerde Viacom Benelux de eerste mobiele on-demand propositie voor haar portfolio: de Nickelodeon Play app. Nickelodeon Play biedt een rijke entertainment-omgeving van shows, filmpjes en spelletjes speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd 6-12 jaar.
Geef als eerste een reactie