BNR Mediazaken keert terug

One Media Sales neemt per 1 januari een deel van de reclameverkoop voor BNR Nieuwsradio op zich en is zelf de nieuwe sponsor van het radioprogramma BNR Mediazaken. Het programma van Ruud Hendriks moest augustus dit jaar stoppen omdat een sponsor ontbrak. In januari keert het weer terug.

In de laatste uitzending op 25 augustus werd de vraag gesteld of adverteerders nog wel zitten te wachten op gesponsorde radio- en tv-programma’s. Beluister de uitzending hier.

“Als je jezelf als media-industrie serieus neemt, dan moet er een dergelijk programma in Nederland zijn.” – Joris van der Pol, algemeen directeur One Media Sales.

Hoofdredacteur Sjors Fröhlich zegt tegen Adformatie dat het programma van Hendriks “erg werd gemist” op BNR. “Ons team is nu al bezig om in januari voortvarend uit de startblokken te komen.”

Toen BNR Mediazaken eind agustus stopte, tweette het programma al een hoopvol ‘tot ziens’: 

Bron: Broadcast Magazine/Adformatie

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*