Viaplay geeft korting aan horeca

Viaplay en Koninklijke Horeca Nederland (KHN) bundelen hun krachten voor een ‘premium sportbeleving’ in de Nederlandse Horeca. Als onderdeel van deze samenwerking krijgen KHN-leden voortaan 15% korting op de jaarlijkse licentiekosten van Viaplay voor publieke vertoning. Dankzij de samenwerking wordt het voor bars, cafés, bowlingbanen, kartbanen, accommodatieresorts en hotels met een bar/lobby eenvoudiger en aantrekkelijker om een Viaplay-licentie af te sluiten. Met het uitgebreide aanbod van Viaplay kunnen horecaondernemers die lid zijn van KHN premium sporten live beschikbaar maken voor hun gasten.

Met het nieuwe Formule 1-seizoen voor de deur, is de nieuwe overeenkomst goed nieuws voor zowel KHN-leden als liefhebbers van de F1. Vanaf de Grand Prix van Bahrein kunnen KHN-leden gebruik maken van de Viaplay-regeling om zo hun gasten hoogwaardig live sportentertainment te kunnen aanbieden. Viaplay is de Nederlandse thuisbasis van populaire sporten zoals Formule 1, Premier League-voetbal en PDC-darts. Maar ook van de Bundesliga, EFL Championship, de Carabao Cup, Hoofdklasse-hockey, Enfusion-kickboksen en meer. 

Roger Lodewick, CEO van Viaplay Nederland:“Deze samenwerking zet de beste sporten van Viaplay nog verder in de schijnwerpers bij het brede publiek van de leden van KHN en hun locaties. De timing kan niet beter. Met de start van het Formule 1-seizoen in aantocht kan het publiek dit jaar genieten van 24 geweldige raceweekenden, maar ook van volgepakte sport-maanden zoals de ‘Mei maand, Finale maand’ met de ontknoping van de Premier League, Bundesliga, Hoofdklasse hockey en de Premier League Darts.”

Dirk Beljaarts, Algemeen Directeur van Koninklijke Horeca Nederland: “We zijn blij met dit partnership met Viaplay. Dankzij de samenwerking kunnen onze leden profiteren van een aantrekkelijke korting op de licentie voor het vertonen van Viaplay’s uitgebreide sportaanbod. Hiermee kunnen onze leden de totaalervaring van hun gasten naar een hoger niveau tillen. Zij kunnen voortaan genieten van hoogwaardige live sportuitzendingen in de deelnemende horecagelegenheden.”

Prijsstelling
Viaplay en KHN hebben voor publieke vertoning een prijsmodel afgesproken op basis van kijkoppervlakte. Daardoor is de prijsberekening eerlijk en eenvoudig. De prijsstelling is gebaseerd op vertoning van alle sportinhoud die beschikbaar is op Viaplay. Leden kunnen zich aanmelden via www.khn.nl/viaplay en vinden daar ook het aanbod en de voorwaarden. Ondernemers moeten zelf het abonnement voor het signaal voor Viaplay regelen. Dat kan rechtstreeks bij Viaplay of via de meeste tv-aanbieders.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*