Je maakt onderdeel uit van het planningsteam op de afdeling Salesoperations. Je helpt bij de innovatie op gebied van digital media en neemt de digital planners mee in de wereld van online traffic. Je denkt mee over de optimalisatie van processen en werkwijzen en treedt op als ‘troubleshooter’. Je bent een belangrijke schakel tussen de afdelingen Salesoperations, Salesdevelopment & IT. Daarnaast houd je je bezig met het trafficken van videomateriaal op diverse devices en platformen (= desktop, mobile, app en Uitzending Gemist via de settopbox), het monitoren van directe en programmatic campagnes en adviseert over technische mogelijkheden bij Ster ten opzichte van de wensen van de klant. Tevens houd je de technische specificaties up to date.
Profiel
• Je hebt een MBO-/ HBO-opleiding afgerond en beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in digital media
• Kennis van Google DFP & ADX is een vereiste
• Kennis van andere admanagement systemen is een pre
• Bekend met SSP’s & DSP’s is een pre
• Kennis van webtechnologie (o.a. VAST/VPAID)
Je hebt een grote passie voor digital media, bent goed op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en hebt affiniteit met de technische aspecten van digital media. Daarnaast ben je oplossingsgericht, ondernemend, innovatief, communicatief sterk en een teamplayer die collega’s kan enthousiasmeren.
Ster biedt
Een uitdagende functie met veel eigen verantwoordelijkheid in een prettig teamverband. Je werkt in een interessante en dynamische commerciële branche. Daarnaast biedt Ster aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Interesse
Als je geïnteresseerd bent en aan het profiel voldoet, stuur dan een gemotiveerde reactie met je CV naar vacatures@ster.nl. Bel voor meer informatie afdeling Personeelszaken via telefoonnummer 035-672 55 00.
Geef als eerste een reactie