Marianne Zwagerman: ‘BNN is een clubhuis van oude meisjes geworden”

Oud-Powned oprichter Zwagerman haalt in haar BNR-column fel uit naar omroepen die niet hun oorspronkelijke doelgroep bedienen.

Om een omroep op te richten, dien je niet alleen 50.000 leden te werven, maar ook duidelijk maken dat de op te richten omroeporganisatie een doelgroep bedient die te in het publieke bestel nog te weinig aandacht krijgt.

Jongeren-omroep’ BNN is volgens haar een clubhuis van oude meisjes geworden. Die zich met programma’s richt op mensen van middelbare leeftijd.   Zwagerman:: ‘Floortje Dessing mag haar midlife crisis nog steeds ontlopen in vliegtuigen die haar de hele wereld over brengen en Sophie Hilbrand gaat met belastinggeld haar rimpels laten wegspuiten in een nieuw programma over botox.’

Lees hier haar hele column

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*