Infostrada loopt wereldwijd voorop in de distributie van videocontent, ontwikkelt eigen software en beschikt onder anderen over een aantal datacentra.
De afgelopen jaren heeft Infostrada een groot aantal innovatieve producten ontwikkeld, waarbij de wensen van de klanten direct vertaald worden naar verbeteringen in hun werkprocessen. Altijd vooruit, op zoek naar nieuwe mogelijkheden om meer te doen met videocontent. Op onze centrale infrastructuur zijn via glasvezel inmiddels meer dan 250 professionele videomontagesets aangesloten. We beheren voor onze publieke en commerciële opdrachtgevers een online storage platform van zo’n 1,5 petabyte en een archief storage platform van meer dan 3 petabyte.
Infostrada beschikt onder andere over het grootste streaming video platform van de Nederlandse markt, een eigen glasvezelnetwerk met een 100gbit Core en meerdere virtuele platformen op basis van HyperV en VMware. Alles wordt gehost in eigen moderne Tier3 datacenter locaties. Om de diensten naar de klanten toe te kunnen garanderen, beschikt Infostrada over een 24/7 serviceorganisatie.
Videocontent wordt steeds breder ingezet, de jarenlange broadcastervaring en -kennis maakt Infostrada tot de ideale IT-partner voor het bedrijfsleven om de ambitie om videocontent te gebruiken in de (massa)communicatie te realiseren. Infostrada zoekt een jonge en gedreven verkoper om deze kansen om te zetten in succesvolle deals.
De organisatie is uniek in haar soort en mag vele grote bedrijven in broadcast en OTT tot haar opdrachtgevers rekenen. Denk daarbij aan FOX Sports, RTL Nederland, Netflix, Apple, SBS, Endemol, Talpa, NPO, BNNVARA, VRT en vele anderen.
Binnen de organisatie heerst een positieve en ondernemende sfeer. Infostrada kenmerkt zich door haar innovatieve oplossingen. Het jonge en ambitieuze team werkt samen op het Media Park, om de markt te veroveren. Humor en plezier in je werk staan hierin centraal. Initiatief wordt gewaardeerd en de communicatielijnen zijn kort, je zult dan ook voldoende ruimte krijgen om de koers van het bedrijf te beïnvloeden!
Wie ben je?
Je bent verantwoordelijk voor het genereren van new business binnen de top 500 bedrijven. Alle aspecten van het salestraject behoren tot je taken: van het zelfstandig plannen van afspraken tot de onderhandelingen op directieniveau en aftersales. Leads vind je door zelf de markt en jouw netwerk in de gaten te houden. Omdat de opdrachtgever geen standaardproduct verkoopt, is het inventariseren van de klantbehoefte een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden. Je bespreekt uitvoerig wat de wens van de klant is en biedt op basis daarvan een passende oplossing. Je hebt intern goede contacten met de R&D- en IT-afdelingen, om zo samen jouw opdrachtgevers succesvol van dienst te kunnen zijn.
In deze functie wordt verwacht dat je een aanzienlijke bijdrage levert aan de groei van de organisatie.
Wat verwachten wij?
Voor deze functie zijn we op zoek naar een ambitieuze en pro-actieve verkoper die zijn voldoening haalt uit het binnenhalen van nieuwe deals en niet terugschrikt van harde targets en new business.
Bovendien:
- Ben je minimaal 3 jaar aantoonbaar succesvol geweest in een B2B verkoop van IT-dienstverlening;
- Heb je ervaring met verkoop aan top 500 organisaties;
- Beschik je over minimaal een afgeronde (commerciële) HBO-opleiding;
- Beheers je de Engelse taal perfect;
- Ben je zelf startend, resultaatgericht, gedisciplineerd en ondernemend;
- Ben je sales en target driven;
- Heb je het vermogen nieuwe ontwikkelingen snel op te nemen en aan klanten te presenteren;
- Denk je in maatwerkoplossingen.
Wat kun je verwachten?
Een uitdagende functie van 40 uur met goede arbeidsvoorwaarden. Binnen onze bedrijven krijg je de kans om jezelf voldoende te ontwikkelen en werk je samen met gepassioneerde en enthousiaste collega’s.
Interesse?
Neem voor meer informatie contact op met Milja Hoonakker, senior HR-adviseur: +31 6 12 96 09 92. Jouw sollicitatie en CV zijn welkom op hrm@infostrada.com.
Geef als eerste een reactie