Saleshouse Ad Alliance migreert naar de video monetization technologie van smartclip om de groei in video advertising te ondersteunen. De migratie markeert het begin van een bredere strategische samenwerking tussen Ad Alliance en smartclip in Nederland.
Beide partijen streven ernaar hun samenwerking in de toekomst verder te intensiveren om de komende jaren technologisch gedreven innovatie, zoals targeted advertising, op de Nederlandse advertentiemarkt te brengen. Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance: “Deze migratie onderstreept het innovatieve karakter van onze organisatie – en markeert een belangrijke mijlpaal op onze technologische roadmap, waarmee het bereik van ons Nederlandse digitale publisher netwerk optimaal kan worden ingezet. Onze focus ligt op continue verbetering, om onze klanten steeds toonaangevende service te bieden.”
Thomas Servatius, Co-CEO van smartclip Europe: “De Nederlandse markt is klaar om weer een stap vooruit te zetten. Onze ad technologie is afgestemd op de Europese behoeften, zo versterken we de positie van Ad Alliance op de Nederlandse advertentiemarkt. We zijn Ad Alliance dankbaar voor het vertrouwen in ons platform en ons Nederlandse team en kijken er naar uit om Ad Alliance te ondersteunen en in de toekomst nauwer samen te werken.”
Het vorig jaar opgerichte saleshuis Ad Alliance biedt een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden bij TV-zenders, online video kanalen, digital content en influencers. Smartclip maakt als dochteronderneming van Mediengruppe RTL Deutschland deel uit van RTL Group, die broadcasters en publishers schaalbare addressable TV- en online video advertentieoplossingen biedt in heel Europa.
Geef als eerste een reactie