ADCN en Q-music gaan samenwerken

Samenwerking om radio commercials creatiever en innovatiever te maken.

Q-music investeert sinds 2010 in maandelijks onderzoek (On AIR) naar de kwaliteit en creativiteit van radiocommercials en heeft reeds benchmarks opgebouwd. Om de impact van radiocommercials te vergroten, gaan ADCN en Q-music verschillende workshops organiseren, waar creatieven samen met merken gaan experimenteren met innovatieve radioreclame concepten gaan uitwerken. 
 
Director Dinesh Sonak(ADCN): ‘Q-music heeft de ambitie om Nederlandse radio advertising naar een hoger creatief niveau te leiden. Wij zijn zeer verheugd met deze samenwerking vanwege de passie en insights die Q-music in huis heeft. Samen kunnen wij creatieve teams de juiste handvatten bieden om de impact van het inspirerende medium radio te vergroten. De originaliteit van radiocampagnes is de afgelopen jaren achtergebleven bij de ontwikkeling die werk in andere media heeft doorgemaakt. Het trainingsprogramma moet de standaard voor creativiteit in radio advertising structureel hoger leggen en gaan zorgen voor scripts van wereldklasse, met meetbare impact voor merken.’

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*