Ondanks dat de eerste aflevering van een nieuwe show nog geen goed beeld geeft, heeft AD-columniste Angela de Jong direct een recensie geschreven over het nieuwe programma van Margriet van der Linden. Ze heeft alle vertrouwen in het presentatietalent van Margriet, maar is vooral kritisch op de onderwerpkeuze in de eerste aflevering.
De Jong: ‘Het was een grote terugblik die eerste M: op Boer zoekt Vrouw, op het Songfestival, op eerdere #metoo-bekentenissen van Arie Boomsma en op een Netflix-docu die al weken uit is. En daardoor was het niet spannend, niet spraakmakend, niet urgent. En dat moet een dagelijkse talkshow juist wel zijn, in de zomer helemaal. Dan concurreer je niet alleen met bijvoorbeeld Boulevard maar ook met die leunstoel en dat glas witte wijn op het terras. Op dat – niet onbelangrijke – punt moeten de makers echt een slag maken. Het was een schoolvoorbeeld van een uitzending die al een paar weken kant en klaar op het redactiebord hing.’
Bron: AD.nl
Geef als eerste een reactie