AZ en het Noordhollands Dagblad hebben hun samenwerking verlengd. De mediapartner is ook de komende periode aan de club verbonden, waardoor AZ verzekerd is van een groot bereik onder haar fans.
“Noordhollands Dagblad is erg blij met de samenwerking met AZ”, reageert Hugo Schneider, Hoofdredacteur Regionale dagbladen TMG. “Onze organisaties hebben veel overeenkomsten. We hebben voor een groot deel dezelfde klanten in dezelfde regio. We zijn allebei diepgeworteld in ons gebied en willen daar een samenbindend element zijn. Door deze samenwerking versterken AZ en Noordhollands Dagblad de regio én elkaar.”
Betrokkenheid
Dennis van Dongen, Manager Customer Experience van TMG: “De lezers van Noordhollands Dagblad hebben een sterke verbintenis met de voetbalclub AZ. Wij zijn daarom zeer trots dat we deze samenwerking kunnen voortzetten. Het levert ons sterke content maar ook de binding met de regio en daarmee de lezers. Regionale kranten laten dit jaar een goed resultaat zien. Onze regionale betrokkenheid wordt door de lezers zeer gewaardeerd. De samenwerking met AZ speelt hierin een belangrijke rol.”
Groei
“Via deze samenwerking kunnen wij onze fans bereiken via hun favoriete krant”, vult Michael Koster, Manager Commercie AZ, aan. “We zien uit naar de komende periode waarin we elkaar opnieuw kunnen versteken bij onze groei-ambities.”
Op de foto v.l.n.r.: Jordy Rijnshoeven (Sales TMG), Frank Jonker (Marketing AZ), Gerben van ’t Hek (Adjunct Hoofdredacteur regionale dagbladen TMG), Hugo Schneider (Hoofdredacteur regionale dagbladen TMG), Robert Eenhoorn (Algemeen directeur AZ), Dennis van Dongen (Manager Customer Experience TMG) en Sven de Zeeuw (Marketing AZ).
Geef als eerste een reactie