Wat vliegt de tijd! MAX Magazine viert alweer zijn vijfde verjaardag.
Als de dag van gisteren herinner ik me de lancering van onze eigen omroepgids in Studio 31 op het Mediapark.
Daarmee ging een langgekoesterde wens in vervulling: een blad helemaal toegesneden op de actieve en betrokken vijftigplusser. Belangrijk pluspunt: goed leesbaar en een zeer duidelijk programmaoverzicht met zo veel mogelijk zenders. Maar – eigenzinnig als MAX nu eenmaal is – is het méér dan een radio- en tv-gids en staat vol actuele en gezellige artikelen over onderwerpen die u raken. Het nieuwe blad werd meteen zeer goed ontvangen, maar wie had vijf jaar geleden kunnen bevroeden dat we nu al ruim 109.000 abonnees hebben en dat wekelijks nog eens 35.000 mensen de ‘MAX’ in de winkel kopen (meest actuele stand, bron: Betapress/MediaCompetence).
En die oplage blijft maar groeien, geheel tegen de dalende trend van tijdschriften en omroepgidsen in. De redactie staat dan ook nooit stil en luistert heel goed naar de lezers om waar mogelijk verdere verbeteringen aan te brengen. Ik ben trots op deze nieuwe mijlpaal!
Geef als eerste een reactie