Consumentenbond: ‘Viaplay-abonnees moeten compensatie ontvangen vanwege de slechte beeldkwaliteit van de Formule 1-streams’


Abonnees van Viaplay moeten volgens de Consumentenbond een compensatie ontvangen vanwege de slechte kwaliteit van de streams. De Consumentenbond heeft de streamingsdienst 1 week de tijd gegeven om met een goed compensatievoorstel te komen voor haar klanten. Maandag besteedde het BNNVARA-programma Kassa aandacht aan de klachten bij Viaplay over de kwaliteit van streams.

Viaplay gaf een reactie aan Kassa: “Natuurlijk is elke klacht er 1 te veel, en bij Viaplay nemen we alle feedback van onze klanten zeer serieus. Gezien het grote aantal klanten en de intense interesse in onze live sportevenementen in het bijzonder, zijn we positief over de prestaties van ons platform tot nu toe, en het aantal klachten is zowel binnen onze verwachte bandbreedte en in lijn met onze andere markten. We vragen elke klant die problemen heeft ondervonden om direct contact met ons op te nemen voor hulp. Elke klant is anders en we ondersteunen vele soorten apparaten, dus dit is de meest efficiënte manier om ondersteuning te krijgen.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*