COO bij media- en entertainmentbedrijf

Voor een media- en entertainmentbedrijf in ’t Gooi, zoeken wij een fulltime, ervaren no-nonsense manager operations, die leiding gaat geven aan de back office & de administratie van dit goed lopende bedrijf. Je geeft leiding op day-to-day basis, houdt overzicht, bewaakt budgetten, controleert de diverse administraties, bundelt deze en adviseert. In je diverse takenpakket valt o.a. de verantwoording over; financiën, verzekeringen, wagenpark, pensioenen, IT, catering, gebouwenbeheer.

Dit veelzijdige media- en entertainmentbedrijf houdt zich bezig met de exploitatie van muziekrechten, de nationale en internationale administratie van copyrights, het uitgeven en distribueren van (dance)muziek in binnen- en buitenland & de productie, distributie en marketing van  cd’s en dvd’s.

Het bedrijf hecht veel waarde aan loyaliteit en integriteit van de werknemers en zorgt goed voor zijn mensen. Naast een  prettige werklocatie zijn er volop mogelijkheden om zowel strategisch, analytisch maar ook hands-on actief te zijn. Dit gerenommeerde bedrijf staat uitstekend bekend, zowel in de regio als in de entertainmentbranche. Het maakt jaar in jaar uit een gezonde omzet en winst.

Functie-eisen
Wij vragen een enthousiaste en energieke ondernemende hands-on inspirator met uitstekende contactuele en leidinggevende vaardigheden, zowel met relaties als met de overige directieleden, het management en de werkvloer. Iemand die overzicht houdt en prioriteiten kan stellen. Een centraal figuur met een brede belangstelling voor media en entertainment. Daarnaast is het je gewoonte om het bedrijf naar buiten toe met flair te vertegenwoordigen. Opleiding op HEAO of equivalent met minimaal circa tien jaar gelijkwaardige werkervaring, liefst in het muziekuitgevers- of retailvak. We zoeken naar iemand met een duidelijke media-CV; een generalist met oog voor detail. Daarnaast vloeiende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engels taal. Heb je tot slot ervaring in het werken met Navision, dan ben jij de ideale kandidaat.De ideale kandidaat heeft een aantal jaar ervaring en wordt verantwoordelijk voor:

  • overkoepeling alle administratieve, financiële en fiscale zaken van de werkmaatschappijen
  • de holding administratie
  • maandelijkse rapportages
  • verzekeringsportefeuille, wagenpark, pensioenen, IT, catering, gebouwenbeheer
  • tevens fungeer je als aanspreekpunt voor externe accountants, bank, verzekeringen

Vooruitzichten
Deze veelzijdige functie biedt volop perspectieven; een uitstekend salaris is part of the deal. 

 

Soliciteren kan hier.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*