Wil jij werken in een jong en dynamisch team in een van de spannendste mediasectoren van dit moment? Kom dan bij NLZIET werken en help de manier waarop we tv kijken in Nederland te veranderen. NLZIET is hard aan het groeien en daarom zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste en proactieve CRM / Base Marketeer die ons marketingteam komt versterken.
Over NLZIET
De manier waarop tv gekeken wordt veranderd snel. We kijken live, terug en vooruit of we bingen een hele serie in één weekend. Met NLZIET spelen we in op dit veranderende gedrag. Met NLZIET vind je het beste van de Nederlandse TV in één app en kijk jij jouw favoriete tv-programma’s waar en wanneer het jou uitkomt.
Functiebeschrijving
Als CRM / Base Marketeer ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig opzetten en coördineren van CRM campagnes met als doel de loyaliteit en CLV van bestaande klanten te vergroten en het terugwinnen van oude gebruikers. Hierbij zet je verschillende kanalen in, zoals email, notificaties en in-app berichtgeving. Jij analyseert de campagnes en vanuit datagedreven inzichten kom je met plannen om de verschillende activiteiten verder te optimaliseren of te vernieuwen. Op deze manier bouw je constructief mee aan de CRM strategie en een verdere groei van NLZIET.
Daarnaast denk je mee met het team over de ontwikkeling van andere kanalen, zodat alle marketingactiviteiten naadloos op elkaar aansluiten en lever je een belangrijke bijdrage aan het verder opzetten van een data-driven marketing omgeving, waarin personalisatie centraal staat.
Wat ga je doen?
- Het verder laten groeien van het aantal actieve NLZIET-gebruikers
- Het opzetten en onderhouden van gesegmenteerde en gepersonaliseerde customer engagement programma’s
- Het creëren, uitvoeren en optimaliseren van marketingcampagnes via e-mail, in-app notificaties en andere kanalen.
- Het bijhouden en optimaliseren van bestaande en opzetten van nieuwe customer journeys
- Je werkt samen met de marketing, data en product teams om de conversie- en churndoelstellingen te behalen
- Je maakt de resultaten van jouw campagnes inzichtelijk, werkt data-driven en deelt je kennis met het team;
- Je zoekt constant naar nieuwe manieren en tools om waarde te creëren.
Wat neem je mee?
- Je hebt een afgeronde WO/HBO-opleiding
- Je hebt 4 – 7 jaar werkervaring op het gebied van CRM en data-driven marketing, ervaring met subscription-based producten of diensten is een pré
- Je hebt ervaring met het opzetten en optimaliseren van customer journeys
- Je hebt bewezen, relevante ervaring met CRM marketing en customer engagement strategieën
- Je bent analytisch sterk en je gebruikt data als basis voor al jouw plannen
- Je beheerst over uitstekende communicatieve vaardigheden, waarmee je jouw plannen helder weet te presenteren.
- Je hebt een proactieve houding en bent ondernemend ingesteld.
- Je hebt affiniteit met NLZIET
NLZIET biedt het volgende
Naast een competitief salaris en een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een laptop, smartphone, een goede pensioen- en reiskostenregeling, biedt werken bij NLZIET je nog meer. Bij NLZIET werk je in een dynamische omgeving met veel vrijheid in een informele sfeer. Daarnaast worden er regelmatig leuke activiteiten georganiseer én mag je natuurlijk gebruikmaken van NLZIET!
Reageren
Ben jij de enthousiaste CRM / Base Marketeer die we zoeken? Stuur dan direct je motivatie en CV naar Robert Zuidgeest.
1 Trackback / Pingback