De 10 nieuwe Gouden Loeki kwartaalwinnaars zijn bekend

Ook in het derde kwartaal van 2015 waren weer veel nieuwe tv-commercials te zien. Uit al deze commercials heeft het onafhankelijk publiekspanel van GfK 10 winnaars gekozen. 

Hier komen ze:

Bavaria – Hardlopen – Selmore 
Bavaria – Terras – Selmore
Bol.com – School en studie – Etcetera
Centraal Beheer Achmea – Feestje – DDB & Tribal Amsterdam
De Efteling – Echt waar!
Esso – Fuel Your Senses – DDB
Ford – C-Max – Blue Hive 
Holland Casino – Glamping – TBWANeboko
Jumbo – In iedereen schuilt een kampioen – Alfred International
SIRE – XTC-Facts – Willem de Kooning Academie i.s.m. Marcel Hartog

Bekijk de genomineerde commercials hier.

In totaal zijn nu 30 kwartaalwinnaars bekend. Aan het eind van het jaar hebben we 40 kwartaalwinnaars die opnieuw aan het publiekspanel worden voorgelegd. Hieruit komt de top 10 van 2015 waarop het Nederlands publiek online kan stemmen. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel van GfK en voor 50% door het Nederlands publiek.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*