Ik sta ervan verbaasd dat NPO Radio 4 bijna net zo’n groot marktaandeel heeft als NPO 3FM. Dat is vroeger weleens anders geweest. NPO Radio 2 lijkt dus onze nationale familiezender. Verder valt mij op dat de rangorde van populariteit eigenlijk tamelijk constant blijft. Als je alle commerciele zenders bij elkaar optelt, dan hebben zij natuurlijk veruit het grootste marktaandeel (63.5%). De PO scoort met 29.7% feitelijk bedroevend laag. Wie heeft er nu overigens het grootste kapitaal achter de hand? De CO of de PO?. En….. hoe zit het met de verhouding tussen investering en opbrengst (rendement)? Niet alles wat hoog is in tal, behaalt dat ook in waarde. Als de stemming stijgt, daalt soms tevens het peil.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat, maar je kunt je afmelden als je dat wilt. AccepteerRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Kan iemand op de muziek van de TV serie ‘Neighbours’ het liedje maken ‘Eeeeeevers. Everybody needs good Eeeevers’ ? 🙂
Ik sta ervan verbaasd dat NPO Radio 4 bijna net zo’n groot marktaandeel heeft als NPO 3FM. Dat is vroeger weleens anders geweest. NPO Radio 2 lijkt dus onze nationale familiezender. Verder valt mij op dat de rangorde van populariteit eigenlijk tamelijk constant blijft. Als je alle commerciele zenders bij elkaar optelt, dan hebben zij natuurlijk veruit het grootste marktaandeel (63.5%). De PO scoort met 29.7% feitelijk bedroevend laag. Wie heeft er nu overigens het grootste kapitaal achter de hand? De CO of de PO?. En….. hoe zit het met de verhouding tussen investering en opbrengst (rendement)? Niet alles wat hoog is in tal, behaalt dat ook in waarde. Als de stemming stijgt, daalt soms tevens het peil.