Ditches TV sttart met online tv-serie BusinessCribs

Een soort MTV Cribs, maar dan in een zakelijk jasje. 

Ricoh Nederland is in samenwerking met 7 Ditches TVgestart met de online video serie BusinessCribs. In het programma worden ondernemers en organisaties in beeld gebracht die voorop lopen in ‘werken nieuwe stijl’. Dankzij hun inspirerende of edgy werkplek, of vanwege hun visie op en daadkracht in het doorvertalen van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen in de manier waarop gewerkt wordt. Het programma biedt inspiratie en tips aan ondernemers en managers die ontwikkelingen als technologie, digitalisering, plaats- en tijdonafhankelijk werken, multi-generationele teams en maatschappelijke betrokkenheid op zich af zien komen, en deze willen doorvertalen in hun werkomgeving. 

Ronnie Overgoor, oprichter van 7 Ditches TV: ‘Adverteerders worden televisiemakers en Ricoh laat dit met deze video serie zien. Ze begrijpen dat hún doelgroep ónze kijkers zijn en dat deze mensen inspiratie en ideeën zoeken. Op het gebied van innovatieve werkplekken vinden ze die volop in het programma BusinessCribs, waarin we o.a. op bezoek zijn gegaan bij CoolBlue, Piet Hein Eek, Vodafone, LinkedIn, Triple Double en Mise en Place.;

Vanaf vandaag tot het einde van het jaar wordt 2-wekelijks een nieuwe aflevering van BusinessCribs online gezet op de kanalen van 7 Ditches TV en op WerkTrends.nl, het contentplatform van Ricoh. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*