Dutch Media Week drive-in bioscoop geopend door Matthijs van Nieuwkerk

Matthijs van Nieuwkerk opent met Eppo van Nispen tot Sevenaer (directeur Beeld en Geluid) de Dutch Media Week Drive-in bioscoop op het Media Park in Hilversum. Foto: Jorrit Lousberg / Beeld en Geluid

De Dutch Media Week drive-in bioscoop is vanavond op grootse wijze geopend door Matthijs van Nieuwkerk. Onder toeziend oog van zo’n 50 claxonnerende auto’s gaf hij op het Media Park in Hilversum het startsignaal voor de eerste voorpremière van de film, Aznavour, le regard de Charles. In samenwerking met Filmtheater Hilversum genieten bezoekers tussen 3 en 11oktober dagelijks van diverse films en voorpremières. 

‘Wat een feest om op een covid-veilige manier toch zo veel mensen bij elkaar te krijgen voor de aftrap van deze prachtige week, waarin media centraal staan in Nederland,’ aldus Eppo van Nispen tot Sevenaer, directeur Beeld en Geluid en organisator Dutch Media Week. Om de drive-in bioscoop te openen, overhandigde hij Matthijs van Nieuwkerk de afstandsbediening van het scherm. Deze afstandsbediening werd 14 jaar eerder door koningin Beatrix gebruikt om het gebouw van Beeld en Geluid te openen. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*