Eric Dekker leidt marketing AVROTROS

Eric Dekker treedt per 1 maart 2015 aan als Hoofd Marketing & Communicatie bij fusieomroep AVROTROS. In deze functie gaat hij de ontwikkeling van het strategisch marketing & communicatiebeleid van AVROTROS verder vorm en inhoud geven.

Eric Dekker (36) heeft ruime ervaring in alle aspecten van het marketing & communicatievak, zowel aan commerciële als publieke zijde. Zo heeft hij onder andere gewerkt voor SBS Broadcasting, Eyeworks en de AVRO. De afgelopen 2,5 jaar was hij werkzaam als Senior Manager External Communications bij T-Mobile Nederland en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor de externe communicatie en het reputatiemanagement van de telecomoperator.
 
Eric Dekker: “AVROTROS spreekt een zeer brede doelgroep aan en is daarmee van grote waarde voor de NPO. Een krachtig merk met sterke programmatitels waar wekelijks miljoenen mensen op afstemmen. Het gevarieerde publiek, van kijkers en luisteraars tot bezoekers en leden, vormt de basis voor de toekomst van AVROTROS. Ik zie nog veel potentie om deze groepen fans verder te binden aan AVROTROS en heb veel zin om opnieuw aan de slag te gaan in de mediawereld”.
 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*