Expertsessie Targetted TV Advertising

Op 12 mei organiseert SPOT de Expertsessie Targetted TV Advertising. In een anderhalf uur durende sessie word je ingeleid in de wereld van Dynamic Ad Insertion op het lineaire TV platform.  Jon Watts, Founding Director van het Engelse MTM geeft een presentatie over wat er op dit moment in de wereld gebeurt op gebied van Targetted TV Advertising.  Ferry Ouwendijk, oprichter en eigenaar van Media Choice, vertelt wat in Nederland al jaren praktijk is met Local Ad Insertion.

Grote innovatie TV Broadcasting
Tijdens de presentatie van het TV Jaarrapport 2014 refereerde Michel van der Voort van SPOT aan Dynamic Ad Insertion als een van de grote innovaties op gebied van TV broadcasting. Adverteerders worden in staat gesteld om specifieker te targetten op hun doelgroep. Commercials worden uitgeserveerd op TV toestellen die bekeken worden door de doelgroep. Maar wat is het nu precies en hoe werkt het?

Jon Watts, Founding Director van het Engelse MTM krijgt ruim de tijd om de deelnemers aan deze sessie helemaal bij te praten over deze materie. Wat kun je met Targetted TV Advertising en wat kun je er nog niet mee? Welke modellen worden in welke landen gebruikt en wat zijn de vooruitzichten voor Nederland?

Een vorm van Targetted TV Advertising is Local Ad Insertion. Dit fenomeen kennen we al enkele jaren in Nederland. Met de integratie van Ziggo en UPC en met interesse van andere operators kan het wel eens zijn dat Local Ad Insertion een volgende fase in gaat. Ferry Ouwendijk, oprichter en eigenaar van Media Choice legt uit waarom Local Ad Insertion naadloos aansluit op Targetted TV Advertising. 

Meer informatie en aanmelden?
Ga voor meer informatie over het programma naar de website van SPOT

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*