Gijs Goedhart vormt samen met David van Wassem de nieuwe creatieve directie van Ping Media. Met de aanstelling van Gijs Goedhart is het creatieve team van het bureau compleet. Goedhart stapt over van Buitengewoon concept, waar hij de afgelopen 5 jaar als partner verantwoordelijk was voor de video campagnes. Daarvoor was Goedhart ruim 9 jaar werkzaam als art director bij Endemol design.
‘Er heeft zich in de afgelopen jaren een duidelijke verschuiving voorgedaan in de rol die wij vervullen voor onze opdrachtgevers. We zitten als bureau tegenwoordig veel zwaarder op de as van creatie, branding en concept. En veel minder op het simpelweg in opdracht produceren van videocontent. Met de komst van Goedhart kunnen we niet alleen hoogwaardige videocontent blijven bieden, maar zijn we ook op conceptueel en creatief niveau een serieuze gesprekspartner’, aldus Ping CEO David Behrens.
Ping Media werkt voornamelijk voor grote merken en is onder andere preferred supplier van KPN, FNV, Nederlandse Loterij, Reed Elsevier en het CBS.
Voor Goedhart voelt Ping Media als een thuiswedstrijd. ‘Ik heb het bureau in de afgelopen jaren leren kennen als een professionele, ambitieuze en creatieve partij. We hebben in het verleden regelmatig samen gewerkt en al een aantal mooie projecten gerealiseerd, het voelt dan ook als een logische stap om onze samenwerking te intensiveren door aan te treden als Creative Director bij Ping Media’.
Geef als eerste een reactie