John de Mol weer op 1 in DeMedia100

John de Mol is voor de negende keer uitgeroepen tot de invloedrijkste persoon in het Nederlandse medialandschap. Hij voert opnieuw  DeMedia100 aan. De ranglijst werd woensdagavond 4 december bekendgemaakt.

Op de tweede plaats in DeMedia100 staat Arjen Lubach, net als vorig jaar. Eva Jinek schuift een plaatsje op en komt op drie. Vorig jaar stond ze op de vierde plaats, waar Linda de Mol een plekje naartoe is gezakt. Christian van Thillo, CEO van DPG, blijft stabiel op de vijfde plaats in de ranglijst. Verder in de top tien Beau van Erven Dorens, Matthijs van Nieuwkerk, Peter de Mönnink, Chantal Janzen en Sven Sauvé.

Peter van der Vorst is de op twee na hoogste binnenkomer op plaats 12. Nieuwkomer Angela de Jong is te vinden op 15. Influencer Nikkie de Jager komt de lijst binnen op 54. Zij staat ook op 3 in DeInfluencer50, een van de andere ranglijsten van DeMedia100. Anna Nooshin is de meest invloedrijke influencer, Nienke Plas volgt op de tweede plaats.

DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100 Magazine. Voor het samenstellen van de lijst is aan 1300 professionals uit de media- en communicatiebranche gevraagd wie ze de belangrijkste mensen uit de media vinden. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*