Jongerenplatform ZTACK breidt verder uit

Jongerenplatform ZTACK, dat afgelopen januari voortkwam uit het talentenprogramma The Radio Project, gaat verder uitbreiden. Op 22 juni a.s. wordt er op het Media Park in Hilversum een ZTACK talentendag georganiseerd, om het huidige team van het jongerenplatform verder uit te breiden.

De komende weken worden jonge multimediatalenten, in de leeftijd van 16 tot 21 jaar, door het jongerenplatform opgeroepen om zich aan te melden voor de selectieronden. 

Op zaterdag 22 juni a.s. wordt er uit de aanmeldingen een definitieve keuze gemaakt voor nieuwe ZTACK talenten. De potentiële talenten mogen die dag hun multimedia skills presenteren aan juryleden Pierre Papa (juryvoorzitter), Giel Beelen, Ruud de Wild en het huidige ZTACK talent Kyra Kay van de Watering.

Juryvoorzitter Pierre Papa: “In de afgelopen vier maanden hebben de ZTACK-ers in no time een sterk fundament neergezet, met drie reguliere podcasts, een live muziekstream en een verfrissende live radioshow. Ik ben trots op dit team en zie uit naar versterking, want de volgende stap in dit avontuur is zeer belangrijk. We zoeken naast radio ook multimedia en commercieel talent, voor en achter de schermen dat ons radiobedrijf verder kan laten groeien”.

ZTACK
Het jongerenplatform ZTACK werd op 1 januari 2019 gelanceerd vanuit het talentenprogramma The Radio Project. De Hilversumse mediabedrijven YPCA ‘De Radiofabriek’ en Radiocoach lieten hierbij een groep jonge multimediatalenten geheel zelfstandig bouwen aan het radiostation van de toekomst. Dit resulteerde, in het jaar waarin de radio 100 jaar bestaat, in ZTACK!

ZTACK biedt jongeren content in de breedste zin van het woord. De focus ligt hierbij op audio content. Zo werden in korte tijd een non-stop radiostation, een live radioshow en speciale podcasts voor jongeren ontwikkeld. ZTACK wil als nieuw jongerenplatform, naast audiocontent, ook videocontent, geschreven content en events gaan bieden, gefaciliteerd via www.ZTACK.nl, Instagram, Snapchat & YouTube.

ZTACK richt zich op een doelgroep van 13-20 jarigen, een doelgroep die in het huidige medialandschap bekend staat als een moeilijk bereikbare doelgroep. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*