De eDivisie start op 30 maart met een nieuw seizoen én een nieuwe naam. De competitie wordt omgedoopt tot de KPN eDivisie, waarmee KPN zijn bestaande titel als Official Partner eDivisie uitbreidt naar Official Naming Partner eDivisie. De overeenkomst wordt aangegaan voor 2,5 jaar. De KPN eDivisie wordt georganiseerd door de Eredivisie CV in samenwerking met DreamHack Sports Games.
KPN voegde zich in november 2020 tussen FBTO en H&M als Official Partner van de eDivisie. Vanaf het komende seizoen wordt het partnership uitgebreid naar een volledige omarming van de competitie: de eDivisie wordt de KPN eDivisie.
Mark Versteegen, directeur sponsoring KPN: “De afgelopen periode is KPN partner geworden van de eDivisie, onderdeel van de Eredivisie CV en launching partner van E_Oranje, een initiatief van de KNVB. Met deze twee nieuwe sponsorships verbreden we onze bestaande activiteiten in het voetbal én bereiken we een groot deel van de gamende jongeren. Nu de eDivisie officieel ‘KPN eDivisie’ heet zijn we nog prominenter aanwezig in het snelgroeiende gaming domein. eSports is namelijk één van de snelst groeiende sportcommunities ter wereld. Met ons supersnelle en stabiele glasvezelnetwerk en met ons best geteste mobiele netwerk, zijn we er als “netwerk van Nederland” voor alle gamers.”
Geef als eerste een reactie