14 Comments

  1. Die oudjes waren de jeugd, toen Eric de Zwart in zijn hoogtijdagen
    vernieuwend was. En de nieuwe jeugd is nu te vinden op de nieuwe media. Net als vroeger toen de jeugd ( die oudjes van nu) Hilversum zat was en naar Veronica, RNI en Caroline luisterde.
    En als de overheid dingen gaat verbieden, vroeger de zeezenders nu de sociale media. Dan gaat de jeugd op zoek naar iets nieuws, als TikTok verboden gaat worden dan gaan ze naar RedNote (ik zit daar nu ook op)

    Radio is voor 50 plussers, ze zijn daar groot me geworden, en laat ze lekker spelen met hun speeltje en verwacht niet dat de jeugd er naar gaat luisteren. Er is maar een bedrijf die er voor kan zorgen dat de jeugd naar de radio gaat luisteren, en dat is Apple. Maar ze zetten de radio functie in de iPhone niet aan, omdat het voor de gebruikers niets toevoegd. En Apple verdient niets aan als je gratis naar muziek luistert zonder dat ze je kunnen tracken.

    Voordat je hier “zuur” op ga reageren. Ik heb een radiozender op DAB, te horen van Utrecht tot Breda (legaal) maar ik verwacht geen jonge luisteraars maar 50 plussers. Die het nog leuk vinden om naar de radio te luisteren als ze naar hun werk rijden.

  2. Ach NPO Radio 5, zal ongetwijfeld komen omdat de januari maand in het teken staat van 60 haar Top 40 in Nederland.

    Over 2 weken pakt Erik (mr. Top 40) de biezen naar John de Mol, en valt er voor NPO R5 weinig meer te vieren. (laat de discussie of dit niet beter op het commerciële Radio 10 had kunnen gebeuren maar even voor wat het is).

    NPO Radio 2 is nu aan het afteren van de Lijst der Lijsten, toch knap dat het nog steeds een hoop mensen weet te boeien. We gaan het zien hoe lang dat mag duren.

    Qmusic absolute koning onder de commerciëlen. Jammer van hun jonge broertje, maar wie weer komt dat ook nog (ooit) goed.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*