Van der Wal was tot nu toe Directeur Video en Platforms bij Mediahuis Nederland, waarbij zij verantwoordelijk was voor de video-activiteiten op onder andere de platformen van De Telegraaf, NSMBL, Manners en Dumpert.
Audiohuis, ontstaan vanuit NRC Media, is een all-in-one audio agency, gespecialiseerd in het creëren, produceren en distribueren van live radio én on-demand audio. Met de snel groeiende rol van audio binnen het Nederlandse medialandschap evolueert Audiohuis nu tot een aparte entiteit binnen de Mediahuis groep en komt de operationele leiding in handen van Mandy van der Wal als Directeur Audiohuis.
Audiohuis biedt een totaalformule van creatie, productie en marketing in live en on-demand audio en ontzorgt merken in alle facetten; van scripting en hosting, opname en montage, tot distributie en promotie. Audiohuis heeft daarmee alles op het gebied van audio onder één dak. Met de Nederlandse commerciële FM-radiozender Sublime en de digitale/DAB+ radiozender Nostalgie heeft Audiohuis ook twee live radiomerken in handen.
Mandy van der Wal, Directeur Audiohuis: “Wij hebben een enorm geloof in het potentieel van on-demand audio binnen het bestaande medialandschap. Dat zien we terug in het luistergedrag van consumenten en dat merken we aan het succes van de audioproducten die wij lanceren. Met Audiohuis hebben we alles in handen om onze ambities, met name dé toonaangevende audio-uitgever van Nederland te worden, waar te maken. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in om samen met het team verder te bouwen een het succes van Audiohuis.”
Geef als eerste een reactie