Van maandag 15 tot en met donderdag 18 mei vond de zevende editie van de Media Future Week plaats. Deze keer in het teken van ‘Storytelling in a Post-Truth Media World’.
Studenten, media-professionals en internationale topsprekers kwamen samen op het Media Park in Hilversum voor een week vol co-creatie, workshops en lezingen.
Media Future Week is een media-event waar studenten van mediagerelateerde opleidingen naar extra media kennis, skills kunnen ontwikkelingen. 100 enthousiaste en gemotiveerde studenten van diverse onderwijsinstellingen worden aan het begin van de week gemengd in multidisciplinaire teams. Samen duiken ze vier dagen lang in een case van een mediabedrijf. In een intensief maar afwisselend programma van lezingen, workshops en co-creatiesessies worden allerlei facetten van de toekomst van media bediscussieerd. Op de laatste dag worden de uitgedachte concepten gepresenteerd aan de opdrachtgevers.
Media Future Week wordt georganiseerd door iMMovator en Hilversum Media Campus in samenwerking met event partners Events in Business en Open Webcast. Daarnaast ook in samenwerking met de opleidingsinstituten; NHTV, Fontys, Hogeschool Utrecht, Windesheim, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen ROC van Amsterdam, Stenden, NHL, Arcus en Hogeschool Inholland. De sprekers worden mede mogelijk gemaakt door het Stadsfonds Hilversum.
Geef als eerste een reactie