MediaHuis wordt MediaClub


De Joint Industry Committees (JIC’s) en de marketingbureaus veranderen per 1 maart hun samenwerkingsnaam MediaHuis in MediaClub. Niet alleen de naam verandert, ook de locatie. De MediaClub vestigt zich in NHK Amsterdam Zuid Oost.

Het gaat om Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), TV-marketingorganisatie Screenforce, het Radio Advies Bureau (RAB), Platform Media Adviesbureaus (PMA), Vereniging Internetexploitanten (VINEX) en BuitenReclame Onderzoek (BRO). Deze veranderingen zullen de onderlinge samenwerking verder intensiveren.

Met het opzetten van het oorspronkelijke MediaHuis vijf jaar geleden was de samenwerking tussen de betrokken partijen inzake het meten en marketen van luisteren, kijken en lezen reeds in gang gezet. Dit heeft zijn vruchten afgeworpen: in de afgelopen jaren zijn er succesvolle initiatieven in de markt gezet, zoals Media:Tijd, Media Standaard Survey en een gezamenlijke RfP voor een nieuw mediabereiksonderzoek.

In de MediaClub komen door de samenwerking én het samenwonen de verschillende kanten en belangen in het medialandschap samen. De verandering van MediaHuis naar MediaClub gaat samen met de verhuizing naar de nieuwe locatie. De kantoren in HNK Zuid Oost hebben uitzicht op de Johan Cruijff ArenA en de velden van De Toekomst. 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*