MotoMe maakt kickstart in 2e seizoen

Zooka Media oprichters Bart Verhoeven en Nick Glattli hebben door jarenlange televisiewerk bij oa SBS en RTL een enorm netwerk in de wereld van motoren opgebouwd. Enige tijd geleden kozen ze voor het online avontuur en startten het online motorprogramma MotoMe

Het professioneel geschoten programma laat zien dat een online videoplatform niet alleen het domein is van jonge vloggers met ‘ongein programma’s’.  Het onafhankelijke MotoMe is vanaf de start een groot succes en wordt gedragen door het grootste deel van de motor industrie. 

Adverteerders zetten televisie voornamelijk in voor het grote bereik. Maar hoeveel mensen je daadwerkelijk bereikt en of dit de juiste doelgroep is, wordt niet altijd duidelijk. Met de tools van YouTube kun je veel duidelijker het bereik en het effect van je content meten. Hierdoor worden nichemarkten volgens de MotoMe initiatiefnemers veel interessanter. Bijna een half miljoen Nederlanders zijn in bezit van een motorrijbewijs, dus van een ‘niche’ is bijna al geen sprake. 

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen MotoMe: 

 

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*