NEP en Faber Audiovisuals lanceren nieuw label Creative Animal

NEP en Faber Audiovisuals hebben vandaag het nieuwe creatief label ‘Creative Animal’ gelanceerd. NEP, Faber en zusterbedrijf Univate (allen onderdeel van de NEP Group) werken sinds een aantal maanden al intensief samen voor de ontwikkeling en creatie van virtuele live events en video producties en zetten met de lancering van dit label een nieuwe stap in hun samenwerking. 

Onder het label Creative Animal worden de creatieve afdelingen van NEP, Faber en Univate samengevoegd, waardoor zij hun krachten optimaal kunnen inzetten om (video) concepten en virtuele en hybride events te ontwikkelen. Daardoor kunnen deze bedrijven extra waarde toevoegen aan hun huidige diensten gericht op de zakelijke markt, die de afgelopen periode een enorme vlucht hebben genomen.

Of het nu gaat om het bedenken van een concept voor interne communicatie, het ontwikkelen van een corporate (video) strategie met video mapping of motion graphics, een webinar of een groot virtueel of hybride event, voor iedere vraag kan Creative Animal een creatieve oplossing op maat maken waarbij storytelling, beleving en interactie centraal staan. Hierbij werkt Creative Animal nauw samen met andere afdelingen binnen NEP zoals ENG, Meercamera en Postproductie en met Faber voor wat betreft audiovisuele faciliteiten en toepassingen, maar ook met bestaande productiepartners in onze thuismarkten broadcast en live events.

Fiona Arens

Aanstelling Managing Director Creative Animal
Naast de lancering van Creative Animal is Fiona Arens (43) aangesteld als Managing Director van dit nieuwe label. Per 1 december zal zij starten in haar nieuwe functie.

Fiona Arens heeft jarenlange ervaring in de media industrie. Zo is zij bijna 12 jaar werkzaam geweest bij Omroep MAX, waar zij begonnen is als Hoofd Strategie en Beleid en sinds 2016 Adjunct-Directeur was. Daarvoor heeft zij verschillende leidinggevende en adviserende rollen vervuld bij consultancybureaus als Dutch en Meines & Partners.

Arens: “Ik verheug mij erop om bij Creative Animal aan de slag te gaan. In de verschillende gesprekken die we de afgelopen tijd hebben gevoerd, heb ik veel enthousiasme en creativiteit voorbij zien komen. Voor de start van dit nieuwe label is het van belang om een goede structuur te implementeren om direct vanaf het begin een sterke marktpositie te verwerven. De drie bedrijven gaan zich onder dit label veel meer bezig houden met concept en creatie voor de corporate markt en dat vraagt om een vernieuwde aanpak van de dagelijkse werkzaamheden en klantcontact. Ik heb veel zin om mij hiermee bezig te gaan houden en met alle creatieve collega’s dit mooie label te gaan neerzetten.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*