Met een gezamenlijke reclamecampagne introduceren Ziggo en Netflix een nieuwe ‘bundel’ met live sport en entertainment: het Netflix & Ziggo Sport Totaal-pakket.
De bundel combineert Netflix met Ziggo Sport Totaal. Robin Kroes, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: ‘We willen onze klanten altijd het beste bieden in sport en entertainment en met deze bundel brengen we een totaalervaring die sport-, film- én serieliefhebbers zal aanspreken.’
‘Deze is voor alle fans’
De introductie wordt ondersteund door een reclamecampagne die alle soorten fans centraal stelt. In de commercial geniet Ziggo-commentator Sierd de Vos van Squid Game en andere kijkers schakelen tussen sportwedstrijden en series. De centrale boodschap: deze bundel is voor álle fans. De campagne wordt breed ingezet via tv, radio en online media. Patrick Danckwardt, Head of Business Development Benelux and Nordics bij Netflix: ‘We zijn erg blij met de manier waarop deze bundel live sport, sportverhalen en entertainment samenbrengt, zodat we alle soorten fans kunnen bedienen. Hierdoor worden titels als Formula 1: Drive to Survive, Simone Biles: Rising en Senna nog relevanter voor Ziggo-klanten.’
Ik ben oprecht blij dat het nu bij Netflix kan worden afgenomen ZiggoSport.
Nu zit ik bij Odido Glasvezel met een locked in. Daarnaast ook 5G klik&klaar ernaast konden we geen ZS kijken want ja, dat moest op de glasvezel. Nu dus niet meer.
Want Netflix kan stand alone op 5G internet worden gestreamd.
Leuk om ze te zien spartelen al die streamingdiensten om maar abonnees te lokken met lucratieve aanbiedingkjes. Benieuwd wat Viaplay hier tegenover gaat zitten maar dat is op sterven na dood denk ik. Alleen moet Ziggo Sport nog even de rechten van de Premier League overnemen dan wordt Ziggo nog aantrekkelijker.
Overigens wat nu als je al Netflix hebt, en het duurste abonnement (4K kwaliteit), dan zou je in dit geval weer terug gezet worden naar Netflix Standaard in een mindere beeldkwaliteit. Niet echt handig dus. Je sluit weer kijkers uit.