‘Q is good for you’ wordt ‘You make us Q’
Deze week maakte Q-music bekend dat de radiozender per 31 augustus een nieuw logo en een nieuwe baseline ‘You make us Q’ introduceert. Met de baseline ‘You make us Q’ benadrukt Q-music de belangrijke rol die de luisteraars hebben. Deze maand viert Q-music haar 10-jarig bestaan met de campagne ’10 jaar Q, THX TO YOU’. Dit is voor de zender het moment om terug te blikken op tien bijzondere jaren, maar tegelijkertijd ook om een blik op de toekomst te werpen.
Robert Bernink (algemeen directeur Q-music): ‘Sinds onze oprichting in 2005 is er een hoop veranderd. Niet alleen de manier van radio maken is veranderd, maar ook de manier waarop onze luisteraars in het leven staan. Onze luisteraars hebben de afgelopen jaren, zowel on-air als online, een steeds centralere rol gekregen. Dat is niet onopgemerkt gebleven, we maken een enorme groei door in marktaandeel, die wij graag willen continueren. Met deze veranderingen ijken we ook ons Q-gedachtengoed aan de tijdgeest van het nu én straks. Het is daarom niet meer dan logisch om deze stap te nemen. We maken ons product samen met onze luisteraars en dat mag gehoord worden’.
Geef als eerste een reactie