partnerbijdrage

Sky Radio Run in de startblokken

Op vrijdag 2 september vindt hét jaarlijkse hardloopevenement voor de Nederlandse reclame- en mediabranche plaats in Amsterdam Science Park. Schrijf jij je in voor vrijdag 19 augustus, dan ontvang jij je startbewijs nog thuis. Schrijf je je na 19 augustus in dan kun je jouw startbewijs op het evenement zelf ophalen.

[lees verder]

videom

‘The World’s Biggest Asshole’-commercial gaat viraal

Jaren geleden wist BNN met De Grote Donorshow op ludieke wijze zien hoe je dit belangrijke onderwerp urgent kan maken. Het tv-programma kreeg niet alleen aandacht in de landelijke media en politiek, maar wist ook internationaal het nieuws te halen. Begin deze maand is er in de Verenigde Staten een nieuwe donor-campagne gestart, die ook weer hoge ogen weet te gooien en online viraal is gegaan. 

[lees verder]

Blog

Blog Jan Slagter: ‘Privacy te grabbel’

Weet u wel wat ‘ze’ allemaal van u weten? Als u net als ik veel op internet zit en actief gebruiker van de smartphone bent, geeft u ongemerkt heel wat van uw privacy prijs. Uw gebruik laat ‘sporen’ achter en door die gegevens aan elkaar te koppelen en aan uw privégegevens, ontstaan zogenoemde metadata, verrijkte informatie waar heel veel partijen heel veel geld aan verdienen.

[lees verder]

partnerbijdrage

Ruben van der Meer vanaf eind augustus terug op TV

Iedereen vraagt zich wel eens heel bijzondere dingen af die bestempeld kunnen worden als flauwekul. Zo ook in het bizarre brein van Ruben van der Meer. Zijn hoofd zit vol idiote levensvragen die op een antwoord wachten. Alles wat in hem opkomt laat hij, in het nieuwe AVROTROS-programma Ruben en de idioten, uitvoeren door zijn vier assistenten. 

[lees verder]

partnerbijdrage

65 Jaar tv – Tijd voor pensioen? – Driedelige serie met Bert van der Veer

Op 2 oktober 2016 is het 65 jaar geleden dat de Nederlandse televisie van start ging. Toen was de eerste officiële landelijke uitzending die op wel 500 toestellen kon worden ontvangen. Programmamaker en tv-expert Bert van der Veer duikt in de geschiedenis van het medium met een scherpe blik op de toekomst. De titel van dit drieluik: 65 Jaar tv – Tijd voor pensioen?

[lees verder]