partnerbijdrage

NTR experimenteert met interactieve documentaire

Op 29 januari lanceert de NTR de interactieve documentaire Jheronimus Bosch, De tuin der lusten. Dit online project biedt de bezoeker de mogelijkheid om tot in de kleinste details in te zoomen op het beroemde drieluik De tuin der lusten en via een audiovisuele rondleiding met de stem van Midas Dekkers, van dichtbij kennis te maken met de mysterieuze symboliek in de wereld van Bosch.
 

[lees verder]

Nieuws

NDP Nieuwsmedia tegen nieuwe NPO-zenders

Brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven NPD Nieuwsmedia heeft staatssecretaris Sander Dekker gevraagd om geen goedkeuring te verlenen voor twee nieuwe NPO-kanalen: NPO Nieuws en evenementen en Npo3.nl. Vereniging Commerciële Omroepen (VCO) heeft al eerder haar bezwaren tegen de aangevraagde aanbodkanalen Npo3.nl en NPO Nieuws en evenementen kenbaar gemaakt bij staatssecretaris Dekker.
 

[lees verder]

partnerbijdrage

‘De waardevolle generatie’

Bij Ster helpen we bedrijven hun producten, diensten en merken onder de aandacht te brengen van mensen. Met als doel – laten we daar helder over zijn – dat deze mensen de producten en merken uiteindelijk willen kopen. In die context is het belangrijk te weten welke groep geld heeft en dat geld ook uitgeeft. Het heeft voor de korte termijn minder zin om mensen te bereiken die niet of nauwelijks geld kunnen of willen uitgeven. Belangrijk is de economische waarde – het commerciële potentieel – van een groep.

[lees verder]