Nieuws

Het mediadieptepunt 2015 van Marianne Zwagerman

In Nederland hebben we momenteel te maken met een continue terreurdreiging. Mediaspecialist Zwagerman snapt hierdoor niet waarom men zich zo druk maakt over een onderwerp als ‘verplaatsing van Sesamstraat’. Op 6 november in de middaguitzending van het Radio 1 journaal op 6 november met een minutenlang interview over het mediabeleid van de publieke omroep en de verplaatsing van dit kinderprogramma ziet ze daarom als mediadieptepunt van het jaar.

[lees verder]

Topic

50 Jaar techniek 3FM deel 10: ‘Veel Succes’

In oktober bestond 3FM 50 jaar en bracht Arjan Snijders het boek: 50 Jaar 3FM, van vrolijke puinhoop naar Serious Radio uit. Er is gekozen om vooral de highlights te vermelden, waardoor oa een serieus hoofdstuk over de techniek sneuvelde. Dankzij Sybrand Verwer kreeg Spreekbuis.nl de gelegenheid om in 10 delen de techniek van 50 jaar 3FM alsnog onder de aandacht te brengen. 

[lees verder]

Topic

50 Jaar techniek 3FM deel 8: ‘De Ambacht’

In oktober bestond 3FM 50 jaar en bracht Arjan Snijders het boek: 50 Jaar 3FM, van vrolijke puinhoop naar Serious Radio uit. Er is gekozen om vooral de highlights te vermelden, waardoor oa een serieus hoofdstuk over de techniek sneuvelde. In 10 delen wordt de techniek achter 3FM in woord en beeld onder de aandacht gebracht. Dit maal deel 8: ‘De Ambacht’

[lees verder]

Topic

50 Jaar techniek 3FM deel 7: ‘De Peperbus’

In oktober bestond 3FM 50 jaar en bracht Arjan Snijders het boek: 50 Jaar 3FM, van vrolijke puinhoop naar Serious Radio uit. Er is gekozen om vooral de highlights te vermelden, waardoor oa een serieus hoofdstuk over de techniek sneuvelde. In 10 delen wordt de techniek achter 3FM in woord en beeld onder de aandacht gebracht. Dit maal deel 7: ‘De Peperbus’

[lees verder]

partnerbijdrage

Radar maakt nominaties Loden Leeuw bekend

Radar, het consumentenprogramma van AVROTROS, heeft vanavond tijdens haar uitzending de genomineerden voor de Loden Leeuw bekend gemaakt. Ieder jaar reikt Radar de publieksprijs uit aan de meest irritante reclame van het jaar en de meest irritante BN’er in een reclame. De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 14 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die tijd op lodenleeuw.nl
 

[lees verder]