Blog

Column Jan Slagter: “Zachter A.U.B.”

Een op de tien Nederlanders heeft last van een verminderd gehoor. Vanaf je vijftigste ga je minder goed horen. Naarmate je ouder wordt, is het ook lastiger
onderscheid te maken tussen verschillende geluiden die tegelijkertijd worden gehoord. Veel mensen hebben daardoor moeite met de achtergrondmuziek die bij nogal wat tv-programma’s ‘onder’ het gesproken woord wordt gezet. Dat wordt gedaan om met name jongeren aan te spreken. Die muziek staat vaak zo hard, dat het gesprek niet meer te volgen is. ‘Muziek-terreur’ wordt het wel genoemd.

[lees verder]

Nieuws

Sanoma wil met “Millennial.tv” jongeren bereiken

Sanoma-ceo Peter de Mönnink maakte tijdens het Cross Media Congres 2015  bekend te starten met Millennial.tv. De naam van deze site zal later nog worden aangepast.  Met dit online platform wil Sanoma adverteerders dichter de jonge doelgroep brengen. Eerder dit jaar werd al een belang genomen in het multichannel network (MCN) Social1nfluencers. Online video wordt daarbij het belangrijkste, maar ook de andere kanalen (zoals print en tv) worden ingezet.

[lees verder]

Advertorial

Laat je inspireren op de Mobile Convention Amsterdam

De 6e editie van Mobile Convention Amsterdam wordt een top editie. Bevestigde sprekers van Google, Forrester, KLM, Blende, Vakantieveilingen en vele anderen. Mobile Convention Amsterdam is het grootste en belangrijkste event in Nederland over de nieuwste trends in mobile dienstverlening, advertising, brand activation, consumer contact en services. Met op het podium de beste mobile media en -campagnes, de slimste mobile shops, apps en mobile betaaltechnieken.

[lees verder]