Ziggo grootste radio adverteerder 2014
De netto radioreclamebestedingen zijn in 2014 met 2,8% gegroeid naar 233 miljoen. Het aantal adverteerder is met 1.782 bijna gelijkgebleven met 2013. Ziggo heeft veruit het meest aan radioreclame uitgegeven.
De netto radioreclamebestedingen zijn in 2014 met 2,8% gegroeid naar 233 miljoen. Het aantal adverteerder is met 1.782 bijna gelijkgebleven met 2013. Ziggo heeft veruit het meest aan radioreclame uitgegeven.
Spreekbuis.nl brengt de hoogtepunten, maar ook dieptepunten uit de Nederlandse televisiegeschiedenis onder de aandacht. Dit maal: ‘Het Wijnincident’.
Deze week heeft SmartphoneRepair Hilversum aan het Mediapark haar deuren geopend. Een zeer bereikbare plek waarmee wij de regio Het Gooi voorzien van kwalitatieve reparaties voor toestellen van o.a. iPhone, iPad en Samsung.
De NPO-app voor iPhones en iPads biedt nu ook ondersteuning voor Chromecast. Met deze nieuwe app update is het mogelijk om met één druk op je smartphone of tablets NPO-programma’s op je tv te tonen. Je hebt hiervoor uiteraard wel een Chromecast tv-stick nodig.
Pieter Broertjes: “We gaan niet opnieuw een hek om het Media Park zetten. Daar zijn we net vanaf en dat was dramatisch.” Volgens de burgervader van de mediastad moet er gekeken worden naar extra cameratoezicht buiten en het verscherpen van de interne veiligheidsprotocollen binnen mediabedrijven op het park. Tevens is hij voor een centraal aanspreekpunt voor beveiliging op het Media Park. Dit wordt momenteel door elk mediabedrijf zelf geregeld.
In het televisieprogramma ‘Kijkbuiskinderen’ blikken Mirjam de Graaf, B.O.O.S.-regisseur Frank Timmer, medebedenker Jeroen van Baaren en producer Daphny Muriloff terug op markante tv-persoonlijkheid Bart de Graaff.
We blikken aan de hand van het Hitdossier terug op de historie van 50 jaar Top 40. In 1965 staan The Beatles totaal 30 weken op de eerste plaats.
In het AVROTROS televisieprogramma OPIUM bespreekt AVROTROS-presentator Cornald Maas ook deze week films, voorstellingen en concerten. Gasten zijn onder meer Joop van den Ende en Simone Kleinsma.
Tot eind jaren ´80 was het voor adverteerders relatief simpel: door reclame uit te zenden op een van de twee publieke tv-zenders wist je zeker dat heel Nederland je merk kende. In de jaren daarna is er ongelooflijk veel veranderd in het tv- en medialandschap. Maar ook anno 2015 blijkt keer op keer uit onderzoek – en uit ervaringen van adverteerders – dat de inzet van commercials op televisie onmisbaar is om bekendheid voor een merk op te bouwen en op peil te houden. Want tv boeit, amuseert en verbindt en bereikt nog altijd een miljoenenpubliek.
Spreekbuis.nl brengt de hoogtepunten, maar ook dieptepunten uit de Nederlandse televisiegeschiedenis onder de aandacht. Dit maal: ‘De Gouden Kalf Gooyer’.
Copyright © 2019 Spreekbuis