NLziet zet WhatsApp in voor klantenservice

Abonnees en geïnteresseerden van de online tv-dienst NLziet kunnen met hun vragen terecht via de populaire berichtenservice WhatsApp.

Met WhatsApp is er een extra kanaal aan de klantenservice van NLziet toegevoegd en is deze voor klanten extra snel en gemakkelijk te bereiken. Met deze toevoeging staat de klantenservice van NLziet niet alleen voor je klaar via e-mail, Facebook, Twitter en telefoon, maar ook via de veelgebruikte berichtendienst.

Door het versturen van vragen kan iedereen NLziet bereiken op een gemakkelijke manier waar men zo snel mogelijk een reactie mag verwachten. Bellen of wachten op een antwoord per e-mail is niet meer nodig; je krijgt direct via de app een antwoord terug. 

Niels Baas, managing director van NLziet: ‘Het is een logische stap voor NLziet; online tv kijken, waar en wanneer je maar wilt vraagt om een online klantenservice waar en wanneer je maar wilt. Nu kan iedereen ons op een erg simpele en laagdrempelige manier bereiken.’

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*