De merkcampagne is ontwikkeld dooe CapeRock en N=5. De commercial is ingesproken door Lara Rense, Lammert de Bruin, Elisabeth Steinz en Natasja Gibbs.
De merkcampagne is ontwikkeld dooe CapeRock en N=5. De commercial is ingesproken door Lara Rense, Lammert de Bruin, Elisabeth Steinz en Natasja Gibbs.
Copyright © 2019 Spreekbuis
Merkcampagne ontwikkeld?? Sorry, maar in mijn optiek had de eerste beste en een beetje creatieve amateur dit ook helemaal voor elkaar kunnen boksen! En mogelijk best veel beter. De “commercial” valt in het geheel niet op en komt nogal warrig over. Kortom, er zit geen “power” in en “raakt niet”.
Wat heeft dit weer moeten kosten?
Onzin.. en had gewoon eenvoudig in “eigen huis” geproduceerd en bedacht kunnen worden.
Ontwikkeld? Laat me niet lachen……..
Dank aan Hans Hogendoorn die met zijn stem jaren lang het vertrouwde “Het nieuws van alle kanten” liet horen.
Een belerende pay-off. En dat horen we dan jarenlang! Brrrrr
Waarom überhaupt een pay-off? Waarom een motto voor een regeerakkoord? Dat is alleen in ons landje zo. Je hoort het hier en nergens anders!😉