De merkcampagne is ontwikkeld dooe CapeRock en N=5. De commercial is ingesproken door Lara Rense, Lammert de Bruin, Elisabeth Steinz en Natasja Gibbs.
3 Comments
Merkcampagne ontwikkeld?? Sorry, maar in mijn optiek had de eerste beste en een beetje creatieve amateur dit ook helemaal voor elkaar kunnen boksen! En mogelijk best veel beter. De “commercial” valt in het geheel niet op en komt nogal warrig over. Kortom, er zit geen “power” in en “raakt niet”.
Wat heeft dit weer moeten kosten?
Onzin.. en had gewoon eenvoudig in “eigen huis” geproduceerd en bedacht kunnen worden.
Ontwikkeld? Laat me niet lachen……..
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat, maar je kunt je afmelden als je dat wilt. AccepteerRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Merkcampagne ontwikkeld?? Sorry, maar in mijn optiek had de eerste beste en een beetje creatieve amateur dit ook helemaal voor elkaar kunnen boksen! En mogelijk best veel beter. De “commercial” valt in het geheel niet op en komt nogal warrig over. Kortom, er zit geen “power” in en “raakt niet”.
Wat heeft dit weer moeten kosten?
Onzin.. en had gewoon eenvoudig in “eigen huis” geproduceerd en bedacht kunnen worden.
Ontwikkeld? Laat me niet lachen……..
Dank aan Hans Hogendoorn die met zijn stem jaren lang het vertrouwde “Het nieuws van alle kanten” liet horen.
Een belerende pay-off. En dat horen we dan jarenlang! Brrrrr
Waarom überhaupt een pay-off? Waarom een motto voor een regeerakkoord? Dat is alleen in ons landje zo. Je hoort het hier en nergens anders!😉